Η κίνηση με τα ΜΜΜ στην Σαλαμίνα έχει υψηλό κόστος για τους κατοίκους που εργάζονται σε Αθήνα – Πειραιά συνοπτικά εάν ο χρήστης υποθέσουμε ότι από το κέντρο ξεκινά με ΚΤΕΛ 1,30 φερυ 1.10, ΟΑΣΑ, 1,40 = 3,80 σύνολο με επιστροφή 7,60 με αυτοκίνητο 11,40 με επιστροφή. Εάν χρησιμοποιήσει την γραμμή Πειραιά σύνολο 8,80 με επιστροφή. Οπως και να μετακινηθεί το κόστος είναι υψηλό για τους εργαζόμενους. Βγαίνει συμπέρασμα ότι το αυτοκίνητο λόγω χρόνου μετάβασης στην εργασία ειναι το οικονομικό μεσο ειδικά εάν το χρησιμοποιούν δύο άτομα τότε δεν υπάρχει σύγκριση! Τι θα μπορούσε να ανατρέψει αυτήν την κατάσταση κατά την γνώμη μου δεν υπάρχει λύση αφού είναι οικονομικό το πρόβλημα λόγω εναλλαγής μετεπιβιβασης σε διαφορετικά μέσα με διαφορετικά τιμολόγια. Θα πρέπει να εξεταστεί η περίπτωση επιδότησης και δημιουργία ενιαίου εισιτηρίου (κουπονι) που θα δίδεται σε εργαζόμενους μόνο για τις μετακινήσεις τους.
Σωστή παρατήρηση!!! Σίγουρα θα ληφθεί υπόψη στη διαμόρφωση του ΣΒΑΚ (βραχυπρόθεσμος ορίζοντας) αλλά και στον μακροπρόθεσμο ορίζοντα, σε σχέση με τη μελλοντική υποθαλάσσια σήραγγα.